Antistatická kolečka

Nejprodávanější

R47 newI
Rozpěrná vložka R47/36-40
Skladem (1-2 dny)
73.44.005
 
88 Kč
(106 Kč včetně DPH)
R47 newI
Rozpěrná vložka R47/21,5-24
Skladem (1-2 dny)
73.44.001
 
61 Kč
(74 Kč včetně DPH)
R07
Rozpěrná vložka R07/21,5-24
Skladem (1-2 dny)
73.44.007
 
66 Kč
(80 Kč včetně DPH)
30 položek celkem

Cena

61445
161445
2470DYK050P30
Novinka
214 Kč včetně DPH
177 Kč

Otočné kolečko 50 mm, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, pozinkováno, dvojité kuličkové ložisko v otočné hlavě,...

73.08.001
2475DYK050P30
Novinka
286 Kč včetně DPH
236 Kč

Otočné kolečko 50 mm s brzdou kola, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, pozinkováno, dvojité kuličkové ložisko v...

73.08.002
2478DYK050P41
Novinka
178 Kč včetně DPH
147 Kč

Pevné kolečko 50 mm, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, zikochromátováno, uchycení s plotýnkou. Střed kolečka...

73.08.003
2470DYK050P40
Novinka
226 Kč včetně DPH
187 Kč

Otočné kolečko 50 mm, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, pozinkováno, dvojité kuličkové ložisko v otočné hlavě,...

73.08.004
2475DYK050P40
Novinka
299 Kč včetně DPH
247 Kč

Otočné kolečko 50 mm s brzdou kola, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, pozinkováno, dvojité kuličkové ložisko v...

73.08.005
2470DYK075P30
Novinka
286 Kč včetně DPH
236 Kč

Otočné kolečko 75 mm, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, pozinkováno, dvojité kuličkové ložisko v otočné hlavě,...

73.08.006
2477DYK075P30
Novinka
358 Kč včetně DPH
296 Kč

Otočné kolečko 75 mm s totální brzdou, v zadní části kola, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, pozinkováno, dvojité...

73.08.007
2470DYK075P40
Novinka
310 Kč včetně DPH
256 Kč

Otočné kolečko 75 mm, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, pozinkováno, dvojité kuličkové ložisko v otočné hlavě,...

73.08.008
2477DYK075P40
Novinka
376 Kč včetně DPH
311 Kč

Otočné kolečko 75 mm s totální brzdou, v zadní části kola, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, pozinkováno, dvojité...

73.08.009
2478DYK075P60
Novinka
224 Kč včetně DPH
185 Kč

Pevné kolečko 75 mm, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, zikochromátováno, uchycení s plotýnkou.Střed kolečka...

73.08.010
2470DYK075P30
Novinka
380 Kč včetně DPH
314 Kč

Otočné kolečko 100 mm, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, pozinkováno, dvojité kuličkové ložisko v otočné hlavě,...

73.08.011
2477DYK075P30
Novinka
476 Kč včetně DPH
393 Kč

Otočné kolečko 100 mm s totální brzdou, v zadní části kola, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, pozinkováno,...

73.08.012
2470DYK075P40
Novinka
404 Kč včetně DPH
334 Kč

Otočné kolečko 100 mm, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, pozinkováno, dvojité kuličkové ložisko v otočné hlavě,...

73.08.013
2477DYK075P40
Novinka
497 Kč včetně DPH
411 Kč

Otočné kolečko 100 mm s totální brzdou, v zadní části kola, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, pozinkováno,...

73.08.014
2478DYK075P60
Novinka
478 Kč včetně DPH
395 Kč

Pevné kolečko 100 mm, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, zikochromátováno, kolečko se šroubem a maticí, uchycení s...

73.08.015
2470DYK075P30
Novinka
440 Kč včetně DPH
364 Kč

Otočné kolečko 125 mm, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, pozinkováno, dvojité kuličkové ložisko v otočné hlavě,...

73.08.016
2477DYK075P30
Novinka
507 Kč včetně DPH
419 Kč

Otočné kolečko 125 mm s totální brzdou, v zadní části kola, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, pozinkováno,...

73.08.017
2470DYK075P40
Novinka
449 Kč včetně DPH
371 Kč

Otočné kolečko 125 mm, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, pozinkováno, dvojité kuličkové ložisko v otočné hlavě,...

73.08.018
2477DYK075P40
Novinka
528 Kč včetně DPH
436 Kč

Otočné kolečko 125 mm s totální brzdou, v zadní části kola, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, pozinkováno,...

73.08.019
2478DYK075P60
Novinka
538 Kč včetně DPH
445 Kč

Pevné kolečko 125 mm, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, zikochromátováno, kolečko se šroubem a maticí, uchycení s...

73.08.020
R47 newI
Novinka
74 Kč včetně DPH
61 Kč

Rozpěrná hmoždina, čtvercová R47/21,5-24

73.44.001
R47 newI
Novinka
80 Kč včetně DPH
66 Kč

Rozpěrná hmoždina, čtvercová R47/24-27

73.44.002
R47 newI
Novinka
86 Kč včetně DPH
71 Kč

Rozpěrná hmoždina, čtvercová R47/27-30

73.44.003
R47 newI
Novinka
100 Kč včetně DPH
83 Kč

Rozpěrná hmoždina, čtvercová R47/32-35

73.44.004
R47 newI
Novinka
106 Kč včetně DPH
88 Kč

Rozpěrná hmoždina, čtvercová R47/36-40

73.44.005
R07
Novinka
74 Kč včetně DPH
61 Kč

Rozpěrná hmoždina, kruhová R07/19-21,5

73.44.006
R07
Novinka
80 Kč včetně DPH
66 Kč

Rozpěrná hmoždina, kruhová R07/21,5-24

73.44.007
R07
Novinka
86 Kč včetně DPH
71 Kč

Rozpěrná hmoždina, kruhová R07/24-27

73.44.008
R07
Novinka
92 Kč včetně DPH
76 Kč

Rozpěrná hmoždina, kruhová R07/27-30

73.44.009
R07
Novinka
106 Kč včetně DPH
88 Kč

Rozpěrná hmoždina, kruhová R07/31-35

73.44.010

Pokud si nevíte rady s výběrem pojezdových koleček, využijte naše 17ti leté zkušeností a kontaktujte nás. Rádi Vám navrhneme nejlepší možné řešení pro Vaši aplikaci.

Pokud jsou pojezdová kolečka nebo kola vyrobena z nevodivých materiálů, jako je plast, dochází k dobře známému efektu: tření, které způsobuje, že se kolečko nebo kolo elektricky nabíjí a náboj nemůže proudit pryč. Další kontakt se zemí pak způsobí vybití napětí.

V mnoha případech to způsobuje jen obtíž, ale za určitých podmínek může představovat vážné nebezpečí. V takových případech se při nákupu přístrojových koleček musí dbát na to, aby byly elektricky vodivé. Mezi oblasti, ve kterých hraje elektrická vodivost důležitou roli, patří mimo jiné farmaceutika a lékařství, automobilový a elektrotechnický průmysl. Antistatická kolečka jsou také vyžadována v prostředí s nebezpečím výbuchu, jako jsou např. chemické, minerální oleje a pyrotechnická zařízení.

Podle norem DIN EN 12727 až 12533 je přítomna elektrická vodivost koleček, pokud ohmický odpor nepřesahuje 104 Ω. Kolečka jsou považovány za antistatické, pokud je ohmický odpor menší než 107 Ω. Normy stanoví zkušební postup, který se použije pro testování odolnosti proti úniku.

Během provozu přepravního zařízení lze elektrickou vodivost koleček snížit prachem, nátěry, kyselinami, zásadami, nárazy a přetížením. Elektrická energie již není vybíjena nebo není zcela vybitá. Proto je potřeba pravidelně kontrolovat účinnost vodivosti.