Antistatická kolečka

Nejprodávanější

R07
Rozpěrná vložka R07/21,5-24
Skladem (1-2 dny)
Kód: 73.44.007
 
59 Kč
(71 Kč včetně DPH)
R07
Rozpěrná vložka R07/31-35
Skladem (1-2 dny)
Kód: 73.44.010
 
79 Kč
(96 Kč včetně DPH)
R07
Rozpěrná vložka R07/27-30
Skladem (1-2 dny)
Kód: 73.44.009
 
69 Kč
(83 Kč včetně DPH)
30 položek celkem
2470DYK050P30
Novinka
168 Kč včetně DPH
139 Kč

Otočné kolečko 50 mm, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, pozinkováno, dvojité kuličkové ložisko v otočné hlavě,...

Kód: 73.08.001
2475DYK050P30
Novinka
217 Kč včetně DPH
179 Kč

Otočné kolečko 50 mm s brzdou kola, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, pozinkováno, dvojité kuličkové ložisko v...

Kód: 73.08.002
2478DYK050P41
Novinka
151 Kč včetně DPH
125 Kč

Pevné kolečko 50 mm, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, zikochromátováno, uchycení s plotýnkou. Střed...

Kód: 73.08.003
2470DYK050P40
Novinka
180 Kč včetně DPH
149 Kč

Otočné kolečko 50 mm, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, pozinkováno, dvojité kuličkové ložisko v otočné hlavě,...

Kód: 73.08.004
2475DYK050P40
Novinka
229 Kč včetně DPH
189 Kč

Otočné kolečko 50 mm s brzdou kola, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, pozinkováno, dvojité kuličkové ložisko v...

Kód: 73.08.005
2470DYK075P30
Novinka
230 Kč včetně DPH
190 Kč

Otočné kolečko 75 mm, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, pozinkováno, dvojité kuličkové ložisko v otočné hlavě,...

Kód: 73.08.006
2477DYK075P30
Novinka
288 Kč včetně DPH
238 Kč

Otočné kolečko 75 mm s totální brzdou, v zadní části kola, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, pozinkováno,...

Kód: 73.08.007
2470DYK075P40
Novinka
249 Kč včetně DPH
206 Kč

Otočné kolečko 75 mm, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, pozinkováno, dvojité kuličkové ložisko v otočné hlavě,...

Kód: 73.08.008
2477DYK075P40
Novinka
304 Kč včetně DPH
251 Kč

Otočné kolečko 75 mm s totální brzdou, v zadní části kola, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, pozinkováno, dvojité...

Kód: 73.08.009
2478DYK075P60
Novinka
183 Kč včetně DPH
151 Kč

Pevné kolečko 75 mm, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, zikochromátováno, uchycení s plotýnkou.Střed kolečka...

Kód: 73.08.010
2470DYK075P30
Novinka
307 Kč včetně DPH
254 Kč

Otočné kolečko 100 mm, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, pozinkováno, dvojité kuličkové ložisko v otočné hlavě,...

Kód: 73.08.011
2477DYK075P30
Novinka
384 Kč včetně DPH
317 Kč

Otočné kolečko 100 mm s totální brzdou, v zadní části kola, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, pozinkováno,...

Kód: 73.08.012
2470DYK075P40
Novinka
333 Kč včetně DPH
275 Kč

Otočné kolečko 100 mm, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, pozinkováno, dvojité kuličkové ložisko v otočné hlavě,...

Kód: 73.08.013
2477DYK075P40
Novinka
402 Kč včetně DPH
332 Kč

Otočné kolečko 100 mm s totální brzdou, v zadní části kola, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, pozinkováno,...

Kód: 73.08.014
2478DYK075P60
Novinka
317 Kč včetně DPH
262 Kč

Pevné kolečko 100 mm, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, zikochromátováno, kolečko se šroubem a maticí,...

Kód: 73.08.015
2470DYK075P30
Novinka
359 Kč včetně DPH
297 Kč

Otočné kolečko 125 mm, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, pozinkováno, dvojité kuličkové ložisko v otočné hlavě,...

Kód: 73.08.016
2477DYK075P30
Novinka
410 Kč včetně DPH
339 Kč

Otočné kolečko 125 mm s totální brzdou, v zadní části kola, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, pozinkováno,...

Kód: 73.08.017
2470DYK075P40
Novinka
353 Kč včetně DPH
292 Kč

Otočné kolečko 125 mm, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, pozinkováno, dvojité kuličkové ložisko v otočné hlavě,...

Kód: 73.08.018
2477DYK075P40
Novinka
408 Kč včetně DPH
337 Kč

Otočné kolečko 125 mm s totální brzdou, v zadní části kola, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, pozinkováno,...

Kód: 73.08.019
2478DYK075P60
Novinka
325 Kč včetně DPH
269 Kč

Pevné kolečko 125 mm, Vidlice vyrobena z ocelového výlisku, zikochromátováno, kolečko se šroubem a maticí, uchycení s...

Kód: 73.08.020
R47 newI
Novinka
67 Kč včetně DPH
55 Kč

Rozpěrná hmoždina, čtvercová R47/21,5-24

Kód: 73.44.001
R47 newI
Novinka
71 Kč včetně DPH
59 Kč

Rozpěrná hmoždina, čtvercová R47/24-27

Kód: 73.44.002
R47 newI
Novinka
77 Kč včetně DPH
64 Kč

Rozpěrná hmoždina, čtvercová R47/27-30

Kód: 73.44.003
R47 newI
Novinka
92 Kč včetně DPH
76 Kč

Rozpěrná hmoždina, čtvercová R47/32-35

Kód: 73.44.004
R47 newI
Novinka
96 Kč včetně DPH
79 Kč

Rozpěrná hmoždina, čtvercová R47/36-40

Kód: 73.44.005
R07
Novinka
67 Kč včetně DPH
55 Kč

Rozpěrná hmoždina, kruhová R07/19-21,5

Kód: 73.44.006
R07
Novinka
71 Kč včetně DPH
59 Kč

Rozpěrná hmoždina, kruhová R07/21,5-24

Kód: 73.44.007
R07
Novinka
77 Kč včetně DPH
64 Kč

Rozpěrná hmoždina, kruhová R07/24-27

Kód: 73.44.008
R07
Novinka
83 Kč včetně DPH
69 Kč

Rozpěrná hmoždina, kruhová R07/27-30

Kód: 73.44.009
R07
Novinka
96 Kč včetně DPH
79 Kč

Rozpěrná hmoždina, kruhová R07/31-35

Kód: 73.44.010

Pokud si nevíte rady s výběrem pojezdových koleček, využijte naše 17ti leté zkušeností a kontaktujte nás. Rádi Vám navrhneme nejlepší možné řešení pro Vaši aplikaci.

Pokud jsou pojezdová kolečka nebo kola vyrobena z nevodivých materiálů, jako je plast, dochází k dobře známému efektu: tření, které způsobuje, že se kolečko nebo kolo elektricky nabíjí a náboj nemůže proudit pryč. Další kontakt se zemí pak způsobí vybití napětí.

V mnoha případech to způsobuje jen obtíž, ale za určitých podmínek může představovat vážné nebezpečí. V takových případech se při nákupu přístrojových koleček musí dbát na to, aby byly elektricky vodivé. Mezi oblasti, ve kterých hraje elektrická vodivost důležitou roli, patří mimo jiné farmaceutika a lékařství, automobilový a elektrotechnický průmysl. Antistatická kolečka jsou také vyžadována v prostředí s nebezpečím výbuchu, jako jsou např. chemické, minerální oleje a pyrotechnická zařízení.

Podle norem DIN EN 12727 až 12533 je přítomna elektrická vodivost koleček, pokud ohmický odpor nepřesahuje 104 Ω. Kolečka jsou považovány za antistatické, pokud je ohmický odpor menší než 107 Ω. Normy stanoví zkušební postup, který se použije pro testování odolnosti proti úniku.

Během provozu přepravního zařízení lze elektrickou vodivost koleček snížit prachem, nátěry, kyselinami, zásadami, nárazy a přetížením. Elektrická energie již není vybíjena nebo není zcela vybitá. Proto je potřeba pravidelně kontrolovat účinnost vodivosti.