Reklamační protokol

 

Podmínky pro přijetí zboží do reklamačního řízení:

 

  1. Při uplatňování záruční opravy (výměny) je nedílnou součástí tohoto reklamačního protokolu kopie faktury, případně dodací list vystavený při prodeji uvedeného zboží.
  2. Zboží bude předáno dodavateli k reklamačnímu řízení kompletní, očištěné a zákazník zajistí jeho dostatečné zabalení pro účely přepravy do obalu, který jej bude dostatečně chránit při přepravě.
  3. Zboží nesmí být mechanicky poškozeno zákazníkem. Pokusy zákazníka o opravu zboží jsou nepřípustné a může být na ně pohlíženo jako na neoprávněnou reklamaci.
  4. Dodavatel se zavazuje vyřídit reklamaci ve prospěch zákazníka v co nejkratším termínu, nejpozději však do 30 dnů od přijetí zboží do reklamace. Pokud zákazník předá k reklamaci nekompletní zboží, vyhrazuje si dodavatel právo tuto dobu prodloužit.
  5. Reklamující bere na vědomí a souhlasí s tím, že mu mohou být účtovány náklady spojené s neoprávněnou reklamací.

 

Reklamační_protokol - stahuj zde

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení